Měl to být let jako každý jiný. Když let Malaysia Airlines 370 startoval, nikoho nenapadlo, že se stane součástí snad největší záhady v historii letectví.
Ze začátku všechno vypadalo naprosto normálně. Boeing 777 odstartoval v 00:41 z Mezinárodního letiště Kuala Lumpur. Za necelých šest hodin měl přistát v Pekingu, kam už ale nikdy nedoletěl. Po necelých 45 minutách letu náhle došlo ke ztrátě signálu, a tedy i ztrátě komunikace s řídím střediskem. Tři minuty předtím, než k tomu došlo, navázal let poslední kontakt se svým okolím. Deset minut od ztráty kontaktu navázal kontakt s letadlem pilot jiného letadla, který letěl nedaleko. Nikdo s ním ale nemluvil, slyšel jen nezřetelné zvuky podobné mumlání a praskání. Poté se letadlo už odmlčelo definitivně.
Letadlo poté bylo na záznamech pouze vojenských radarů. Ty ho sledovali další hodinu, než se ztratil i z jejich záznamů.
Podle oficiálních vyjádření se letadlo nejspíš zřítilo do Indického oceánu. Proč? To ale zůstává nezjištěno. Nejpravděpodobnější verzí je, že letadlu došlo palivo. Proč ale došlo? K něčemu takovému by u žádného letu, a tím spíše u dopravního, nemělo nikdy dojít. Mohlo se jednat o poruchu, při které se pilotům ztížilo ovládání nad letadlem na tolik, že došlo k pádu letadla, nebo se spekuluje, že za tím mohl být sebevražedný úmysl kapitána letadla.
Po troskách letadla bylo usilovně pátráno. Zatím bylo nalezeno ale jen naprosté minimum, a u některých ani nebylo zatím prokázáno, že patří k letu číslo 370. V roce 2017 bylo pátrání pozastaveno s tím, že se obnoví až tehdy, pokud se objeví nějaké nové stopy.
Nikdo tedy zatím nemůže přesně říci, co se s tímto letem stalo. Zda se opravdu zřítil do Indického oceánu nebo ne, a co za jeho tajemným zmizením stálo. Pravda je taková, že 239 lidí, kteří byli na palubě letadla, už nejspíš nemají žádnou šanci, že se vrátí ke svým blízkým.